torsdag 29 mars 2012

The Knitter from ... Grötö


Jag hade inte kameran med mig till Grötö, eftersom väskorna var fulla med material till mina workshop. Några bilder därifrån har jag alltså inte, men väl på sådant jag hade med mig hem. Jag köpte bland annat garn från Easyknits, som numer finns hos Lenas Garn i Höganäs. Måste åka dit efter mer...

Och så fick jag en kopp av självaste Visalisa. Visst är det lite Jurtjyrkogården över den? Jag kommer garanterat att fortsätta som en stickande zombie i mitt liv efter detta. Särskilt med tanke på storleken på mitt garnlager.

Lisa, det var jätteroligt att träffa dig, och jag hoppas vi sammanstrålar med jämna mellanrum (inte alltför sällan!) och återupptar konversationer och skratt!
 




En sak till:

Ni som gick min workshop om vändbara flätor, jag håller på att skriva på den del som ska komplettera mitt lilla kompendium. Inte riktigt klar än, men det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar