måndag 30 september 2013

Syfestivalen i Borås

Nu är den över för den här gången, syfestivalen i Borås. Jag hade ingen kamera med mig, så bilder blir det inga, men trevligt värre var det.
Eva S., Efwa och jag höll hov runt ett bord i "garnänden" av mässan för föreningen Sticka!s räkning. Inom synhåll hade vi Tant Kofta, Magasin Duett, KarmaGarn, Sjöalyckans silke, Färgkraft m.fl.. En och annan frestelse blev för svår, får jag erkänna. Vi höll några "miniworkshops", som tycktes vara uppskattade. Så nu sitter hela västsverige och stickar förkortade varv (German short rows) i daisy stitch och syr ihop härligheten med kitchener stitch!

Tack alla ni som besökte oss. Vi hade roligt, jag hoppas att ni också hade det!

Och hör ni, kika in på den här bloggen: RetroOlivia. Olivia jobbade tillsammans med sin mor i Färgkrafts monter, och hon hade de absolut snyggast kläderna på festivalen!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var det absolut!! Och du hade det bra i Landskrona, förstår jag?

      Radera